Dabartinėje informacijos visuomenėje ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams kompiuteris ir internetas tampa pasaulio pažinimo, žaidimų įrankiu. Jeigu šios priemonės naudojamos siekiant ugdomųjų tikslų, vaikams jos yra efektingos. Vaikai geriau įsidėmi ugdomąją medžiagą, nes ji yra įdomi, vaizdi ir suprantama. Vienas iš būdų sujungti naujausias technologijas ir ugdymo procesą darželyje, panaudoti interaktyviąją lentą.
Priešmokyklinėje ,,Bitučių" grupėje naudojame interaktyvią lentą su įdiegta „SMART Notebook“ programinė įranga. Programoje numatytos įprastinės interaktyvių lentų valdymo funkcijos: galima piešti, maketuoti, grupuoti, naudotis programoje esančiomis fonų, paveikslėlių galerijomis, sukurti individualias užduotis. Sukurtas interaktyvias užduotis galima tobulinti, grupuoti objektus, įterpti naujas formas, vaizdus, tekstus, vaizdo ar garso iškarpas.
Ši mokymo priemonė leidžia įdomiai, šiuolaikiškai ir efektyviai perteikti žinias veiklose. Padeda individualizuoti ugdymo turinį: užduotys sukuriamos (arba naudojamos jau sukurtos) pagal vaikų amžių ir galimybes. Taip pat gerina vaiko ir pedagogo bendravimą. Ugdytiniai su džiaugsmu, noriai atlieka užduotis lentoje, emocingai reiškia savo mintis ir nuomonę. Lengviau susitelkia darbui, greičiau susidomi, o pedagogui lengviau gauti grįžtamąją informaciją. Atlikdami užduotis, ugdytiniai mokosi laikytis taisyklių, stebi, kaip žaidžia kiti, padeda draugui, tariasi.
Priešmokyklinėje ,,Bitučių" grupėje naudojame interaktyvią lentą su įdiegta „SMART Notebook“ programinė įranga. Programoje numatytos įprastinės interaktyvių lentų valdymo funkcijos: galima piešti, maketuoti, grupuoti, naudotis programoje esančiomis fonų, paveikslėlių galerijomis, sukurti individualias užduotis. Sukurtas interaktyvias užduotis galima tobulinti, grupuoti objektus, įterpti naujas formas, vaizdus, tekstus, vaizdo ar garso iškarpas.
Ši mokymo priemonė leidžia įdomiai, šiuolaikiškai ir efektyviai perteikti žinias veiklose. Padeda individualizuoti ugdymo turinį: užduotys sukuriamos (arba naudojamos jau sukurtos) pagal vaikų amžių ir galimybes. Taip pat gerina vaiko ir pedagogo bendravimą. Ugdytiniai su džiaugsmu, noriai atlieka užduotis lentoje, emocingai reiškia savo mintis ir nuomonę. Lengviau susitelkia darbui, greičiau susidomi, o pedagogui lengviau gauti grįžtamąją informaciją. Atlikdami užduotis, ugdytiniai mokosi laikytis taisyklių, stebi, kaip žaidžia kiti, padeda draugui, tariasi.