GIRIONIŲ DARŽELIS
GIRIONIŲ DARŽELIS
  • BENROS ŽINIOS APIE ĮSTAIGĄ
    • APIE MUS
    • VEIKLOS KRYPTYS
    • DARŽELIO HIMNAS
  • DOKUMENTAI
    • STRATEGINIS PLANAS
    • DARŽELIO NUOSTATAI
    • IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMA
    • PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMA
    • DARBO SAUGOS TAISYKLĖS
    • MOKESČIO UŽ VAIKŲ IŠLAIKYMĄ ĮSTAIGOJE MOKĖJIMO TVARKOS APRAŠAS
    • FINANSINĖS ATASKAITOS
  • TĖVAMS
    • VAIKŲ PRIĖMIMAS Į ĮSTAIGĄ
    • VALGIARAŠTIS
    • DIENOTVARKĖ
  • STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
    • VADOVAI
    • VALDYMO SCHEMA
    • KOMISIJOS IR DARBO GRUPĖS
    • PEDAGOGAI
  • NAUJIENOS
  • GRUPĖS
    • BITUČIŲ GRUPĖ
    • BORUŽĖLIŲ GRUPĖ
    • DRUGELIŲ GRUPĖ
    • EŽIUKŲ GRUPĖ
    • PELĖDŽIUKŲ LAUKO GRUPĖ
  • 2019-2020 m. METINIS VEIKLOS PLANAS
  • VIEŠIEJI PIRKIMAI
  • LAISVOS DARBO VIETOS
  • ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
  • DIREKTORIAUS METŲ VEIKLOS ATASKAITA

Interaktyvi lenta – naujas žingsnis ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdyme

2/4/2019

0 Comments

 
​ Dabartinėje informacijos visuomenėje ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams kompiuteris ir internetas tampa pasaulio pažinimo, žaidimų įrankiu. Jeigu šios priemonės naudojamos siekiant ugdomųjų tikslų, vaikams jos yra efektingos. Vaikai geriau įsidėmi ugdomąją medžiagą, nes ji yra įdomi, vaizdi ir suprantama. Vienas iš būdų sujungti naujausias technologijas ir ugdymo procesą darželyje, panaudoti interaktyviąją lentą.
       Priešmokyklinėje ,,Bitučių" grupėje naudojame interaktyvią lentą su įdiegta „SMART Notebook“ programinė įranga. Programoje numatytos įprastinės interaktyvių lentų valdymo funkcijos: galima piešti, maketuoti, grupuoti, naudotis programoje esančiomis fonų, paveikslėlių galerijomis, sukurti individualias užduotis. Sukurtas interaktyvias užduotis galima tobulinti, grupuoti objektus, įterpti naujas formas, vaizdus, tekstus, vaizdo ar garso iškarpas. 
      Ši mokymo priemonė leidžia įdomiai, šiuolaikiškai ir efektyviai perteikti žinias veiklose. Padeda individualizuoti ugdymo turinį: užduotys sukuriamos (arba naudojamos jau sukurtos) pagal vaikų amžių ir galimybes. Taip pat gerina vaiko ir pedagogo bendravimą. Ugdytiniai su džiaugsmu, noriai atlieka užduotis lentoje, emocingai reiškia savo mintis ir nuomonę. Lengviau susitelkia darbui, greičiau susidomi, o pedagogui lengviau gauti grįžtamąją informaciją. Atlikdami užduotis, ugdytiniai mokosi laikytis taisyklių, stebi, kaip žaidžia kiti, padeda draugui, tariasi.
0 Comments



Leave a Reply.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.